søndag 5. oktober 2008

Hei alle sammen! Eg har ikkje vore saa flinke aa oppdatere bloggen min, men det skjer saa mye heile tiden med fotball, homecoming, skole og alt saa eg har ikkje hatt tid. Men naa e snart fotballsesongen over, og daa love eg at eg ska bli flinkere.

Forrige uke hadde me homecoming paa skolen, og det va veldig kjekt. Kver dag kledde med oss ut, gikk paa kamper og naagen dager spelte kamper. Paa fredagen va det spiritdag og footballkamp. Meg og 13 andre jenter va Go * Lumberjacks, kor alle var kver sin bokstav. Det va ganske stiligt. Itte skolen gikk meg og naagen andre ut aa spiste, ogsaa var det tid for football kamp! Me spilte mot et lag som hette Fergus Falls, statens beste lag. Me tapte. Heldigvis tok ingen tapet saa tungt, saa det va ein livlig homecoming dance ittepaa.

Denne helgen har eg sove hos ei venninna av meg, saa me har gjort masse kjekt. I gaar saa spelte med kamp, var paa konsert og hos ein som hette Nick. Ellers i uken har eg spelt mye fotball! 4 kamper, saa eg kjenne eg e ganske sliten naa. Men det e veldig kjekt daa, saerlig paa hjemmekampene, for det komme saa mange folk aa ser paa. Sist hjemmekamp hadde naagen av "fansaa" lagt norske heiarop! Her e naagen av de:

-Good job Ingrid- fint oppgaven Ingrid
-Nice kick Ingrid- hyggelig spark Ingrid
-Yes, way to go Ingrid- Ja, vei aa gaa Ingrid
-Nice soccer play Ingrid- Hyggelig soccer lek Ingrid
-Beatiful defense Ingrid- Skjonn forsvarer Ingrid

Det e foressten naa klart at meg og Ingeborg ska paa coldplay konsert. Saa livet e konge! eg har det kjempekjekt, men klart eg savne alle hjemme!

2 kommentarer:

Hanne Løge sa...

hahaha! google translate?
sykt bra. og heldiggen dokkor som ska på coldplay! meg og marte har vært på disney on ice, high school musical i helgå, i oslo. det va magisk! reise hjem imorgen, idag hadde me et sykt shoppingspree så det va nice. savne deg! kos deg videre!!!

Maren, Isabel, Ingrid & Karine sa...

haha eg måtte le av heia ropå! men det hørres konge ut!:D
kosa deg videre!:D